Monday, February 12, 2018

Valentines! הכנת שוקולד לבבות+רעיונות אאוטפיט+איפור+מטרות ל2018

היי !

וולנטיינס עוד יומיים

אז רציתי להכין לחבר שלי שוקולד ליום האהבה
בעצם ביפן מה שנהוג זה שביום האהבה ה14.2 הבנות מביאות שוקולד, זו גם דרך להתוודות למישהו שאת אוהבת אותו אם אתם עדיין לא זוג.
יש בנות שגם מביאות שוקולד למשפחה/חברות וכו' אבל זה שונה מהשוקולד שאת מביאה למי שאת אוהבת.

image


הנה מה שהכנתי




זה לא מאוד מקושט אבל אני בכל זאת אוהבת את מה שיצא!
אפשר להוסיף עוד מלא דברים- אגוזים, שברי עוגיות, סוכריות, שוקולד לבן ועוד.
אני פשוט הכנתי ממה שהיה לי בבית.


מה שהרבה בנות עושות זה לא מכינות את השוקולד מאפס אלא ממיסות שוקולד קנוי ומעצבות אותו מחדש.
זה עדיין נחשב 'HOME MADE'
אפשר גם להכין קאפקייקס או עוגה או כל דבר בעצם אבל בחרתי להכין שוקולד כי זה קלאסי וכי חבר שלי אוהב לאחרונה לאכול שוקולד מריר. אז השמשתי ב'שוקולד מריר מעולה' של עלית.
Image result for ‫שוקולד מריר מעולה  פרה‬‎
מה שגיליתי אחרי שהכנתי גם זה שכששיניתי לו את הצורה מקובית שוקולד דקה ורגילה ללב שהוא מאוד עבה זה שהשוקולד מרגיש ממש ממש עשיר ככה כשנותנים ביס! למרות שזה עשוי מאותו דבר יש לזה תחושה שונה. 

ככה הכנתי:

1. שברתי קוביות שוקולד לתוך ספל ואת הספל הכנסתי לסיר עם מים.
2. תוך כדי שהמים מתחממים על האש ערבבתי את השוקולד עד שהכול נמס בצורה יפה.


זה לא אמור לקחת יותר מדקות בודדות והמים לא אמורים להגיע לרתיחה של ממש.

3. כשהשוקולד מומס לגמרי להוציא את הספל ממש בזהירות זה חם!
4. ואז עם כף העברתי את השוקולד לתבנית קרח שהייתה לי בצורה לבבות.


5. הכנסתי את זה למקרר להתקרר
6. כשהשוקולד התייצב הוצאתי את זה מהמקרר, הוצאתי את השוקולד מהתבנית וזילפתי קצפת שאמא שלי הכינה מעל והוספתי סוכריות לקישוט בטעם שוקולד.



זהו! זה ממש פשוט וכיפי.


למי שלא עוקבת אחריי באינסטגרם הנה כמה אאוטיפיטים שחשבתי עליהם לוולנטיינס

Almog

אני כניראה אלבש את הימני למטה~ ולתיק אני אוסיף את הבובת פרינסס מלו שרואים על התיק שלמעלה.
והאינסטגרם שלי זה alllmog למי שרוצה לעקוב


ניסיתי להתאמן היום על איפור גיארו!
ניסיתי לעשות DROOPY EYE אבל יצא משהו אחר

חייבת להתאמן עוד !!! אבל האמת שאני די אוהבת איך שהוא נראה [לפחות בלי משקפיים]

Image may contain: Almog Lemberg, close-upImage may contain: Almog Lemberg, close-up



ועם משקפיים

Image may contain: Almog Lemberg, phone, glasses and indoor
Image may contain: Almog Lemberg, standing, phone and glasses


מיהרתי ממש לצאת אז זרקתי על עצמי את האאוטפיט משמאל והוא טיפונת מזכיר לי AMEKAJI
רק ביותר מעודן XD

אני חושבת לקנות משקפיים חדשות

וחוץ מזה אני חושבת על 2 מטרות:

להרזות- רוצה בטוח אבל לא בטוח יקרה כי אני חזירה )':
לעשות גוונים או לצבוע את השיער- אבל אני פחדנית מסריחה שזה יהרוס לי אותו.

image

והמטרה האולטימטיבית ל2018- שאני אגיע למצב שאני אוכל להחשיב את עצמי גיארו. די! נמאס לי רק לרצות להיות אחת

ולא להתקדם בכלום ורק להסתכל על אחרות מושלמות ולבכות. אני מקווה שאגשים את המטרה הזו השנה. 
image

שיהיה יום אהבה שמח לכולן!

image

No comments:

Post a Comment